Tuesday 11 January 2011

ucapan tahniah ana kepada ana

tahniah ana! walaupun sukar untuk aku jangka keputusan ajl kali ni tapi sangkaan aku mengena sebab di ajl ni lagu yang bertanding bukannya artis atau penyanyi . jadi kenapa la ada orang yang pertikaikan keputusan itu. haha. lagu itu sendiri yang menang. walau pun aku tak tengok ajl malam tadi aku tetap katakan yang tolong ingatkan aku memang layak menang. sebab pertandingan juara lagu ni dah bermula sejak lagu tersebut masuk muzik muzik lagi bukannya malam tadi. walaupun ana demam dia masih mampu memenangi anugerah itu. malam tadi hanya tempat untuk merebut persembahan  terbaik sahaja. satu lagi, pagi tadi dalam bicara pagi MHI wardina safiyyah memeluk ana sewaktu menemu bual ana. kau boleh bayangkan bila seorang wanita ingin memeluk wanita lain yang wanita itu dah lama kenal tapi baru pertama kali berjumpa. haha. wardina kata walaupun baru berbual dengan ana sekejap tapi dia kata dia dah boleh tahu ana ni jenis macam mana. dan dia rasa nak peluk ana. siapa sangka gadis tiga venus ini telah melangkah jauh. fynn jamal dan wani ardy bila mau ikut jejak ana? haha.

6 comments:

nadzkyn said...

tolong ingatkan aku.

Cik Tulip said...

sama-sama... (wakil ana).. hehe...

Anonymous said...

kyn: tak dapet den nak tolong.haha

cik tulip: kenapa sama-sama bukanya terima kasih.haha

Cik Tulip said...

la.. kan you ucap tahniah kat ana... makanya i sebagai wakil dia balas la 'sama-sama'... hak3... (^_^)

Anonymous said...

macam tu ke? i ckp tahniah u ckp sama sam. nukn ke sepatutnya i ckp tahniah u ckp terima kasi.haha

Cik Tulip said...

banyak confuse maa.... hak3.. (cover malu)...