Sunday, 26 April 2009

So samo

Sek kito sedak lagi pado sek dio. Bo mene penati jah. Tok soho. Sek kito konker maine. Male ni tak dok nasib jah. Pahni tok wi muko doh ko sek demo. Tengok la tengok.
Gomo Kelate Gomo!!!
Gomo Kelate Gomo!!!

Friday, 24 April 2009

Gomo Kelate Gomo!

Perlawanan akhir TM Piala FA

Kelantan vs Selangor

Stadium Nasional Bukit Jalil
25 April 2009
Pakat gi blako sek kito!

Tuesday, 21 April 2009

Slow and study!

Cramming for my exam!
ADEA 3333
SFES 2211
ADEA 2102
ADEA 3326
ADEA 2123
SGES 1271
ADEA 3330
GNEK 2042


Friday, 10 April 2009

Sehati berdansa

Mungkin macam ni lah mak dan ayah aku zaman muda-muda dulu... Agaknya lah,he. Aku tak tahu la siapa punya idea nak jadi makan malam tu satu makan malam yang buruk. Eh, bukan buruk la, retro. Ahaks!

Wednesday, 1 April 2009

Sos + tepung + telur

Bukan nak buat jemput-jemput ataupun cekodok tapi hanya 10 biji telur dipecahkan di kepala, sekilo tepung diadun dengan pakaian dan 3 botol sos tomato dan cili untuk dicicah. Adik-adik... Please don't try this at home... Bahaya. Happy birthday to eme and balqis. Jangan simpan dalam hati eh...Haha..
There was an error in this gadget