Friday, 29 May 2009

Ku dah balik!

Sekarang aku ada kat rumah. Cuti. Nak kerja tapi malas. Jadi, duduk diam-diam tak buat apa-apa. Lepak dan lepak. Em, kat tepi ni gambar budak geo yang bosan duduk dalam bas di Pulau Pinang. Sakit badan pun tak hilang lagi. Nak berurutlah!

Wednesday, 13 May 2009

Padang Kota

Aku pun tak tahu apa yang terjadi kat dalam gambar ni. Macam kanak-kanak riang je kan. Pikir la sendiri apa yang kami buat kalau kamu mahu fikir,kalau tak nak tak payah fikir. Tutup cerita.

Wednesday, 6 May 2009

Lapang

Bosankan kalau peperiksaan dah habis? Siapa ada idea nak pergi mana-mana bagitahu aku. Hem... Ku nak balik belum boleh lagi. Tidur dan tidur je la nampaknya. Adoi la! Pendekkan hayat je.
There was an error in this gadget