Tuesday 15 February 2011

Under Cover Of Darkness

masa zaman sekolah dulu masih lagi aku ingat. nak beli first album diorang aku terpaksa order dengan mamat yang aku lupa nama die kat bangunan umno kota bharu. kat kedai kaset biasa tak ada pun album diorang ni masa tu. ingat lagi aku order skali dengan album muse. susah nak dapat kaset band band macam ni dulu. sebab belum famous lagi kot masa tu. tapi second album diorang dah senang nak dapat. pergi mana mana kedai kaset pun ada. diorang pun dah famous. dulu dormmate aku selalu je ejek kata lagu apa la yang aku dengar. tapi sekarang ni.hahaa. semua dah layan lagu yang sememangnya diorang tak layan dulu. dulu punk oi! je la yang betul betul jadi fenomena kat sekolah.haha. memori lah. semua pakat duk hafal knowledge skinhead, aku tak terjebak sangat la dengan benda tu sebab aku stand still dengan kurt cobain yang dah lama mati katak. influence aku die la. tapi bukan drugs punya part.haha. tapi sampai sekarang aku masih suka dengar kite punya eastern oi! memang indah.haha. so now, modern girls and all old fashion man out there let me present to you the new single from the strokes. under cover of darkness! layannn. zasss!

2 comments:

s a y @ said...

doormate hok mno lim? b11 ko a8...ahaha

Anonymous said...

b11 la. haha. kere long hak sungguh nyo. hak lain ak x ingt mno.tapi ado la ak ingt. hahaa. tapi loni. welcome to the club.hahaa