Sunday 25 September 2011

kalau boleh tak nak fikir lagi

sedikit terkeliru. minda kata lepaskan hati kata jangan. orang kata kalau sayang lepaskan kalau itu yang terbaik. kalau sayang jangan di simpan, berikan kepada yang baik. sebabnya aku semacam tak mampu menjaga diri, terlalu naif di matanya. aku rasa biasa-biasa tapi realiti kita berbeza. aku sini kau sana. aku begini kau pula bagaimana. kalau di lepaskan adakan berganti kerana yang patah tumbuh hilang berganti. pernah patah dan di ganti tapi langsung tak di sukai diri sendiri. namun ada juga menghantui, bisakan tali yang putus di sambung kembali mana mungkin bisa mengalas beban yang bakal dihadapi. ah malas nak fikir lagi, mahu saja aku sibuk diri. soal hati serah kan saja pada Ilahi.

5 comments:

acik said...

mohon share k bro. aku suka benda yang ko lakarkan ni..

acik said...

suka baca wei sungguh menarik. moh0n syare k

Master Mister Mohamad 'Alim said...

haha.. sila2. apa yg ad kat sini memg untuk di kongsi.

Simpan Jiwaku said...

Pergh..yg ni terbaek...luahan hti seorang yg kusut dngan cinta dan pada masa yg sama agak memilih dngan cinta bru.. :)

Master Mister Mohamad 'Alim said...

haha.tak ada masa la gua nak bercinta.haha