Saturday 20 August 2011

lembut kan?

Dulu hitam tapi tak semestinya kotor atau jahat. Kemudian putih tapi tak jugak bersih. Sekarang merah lembut bukan merah jambu. Haha. Kau perasan tak dulunya moosicker sekarang perihal duniawi? Rasa nya kerelevanan moosicker sudah tidak ada di saat usia sebegini. Ha. Dulu... Berapa banyak dulu la... Dulu no alarm no surprises bahana no surprises by Radiohead. Tapi disebabkan rasanya tak ada alarm dan tak ada kejutan di blog ni maka telah di ubah kepada ceritera . Kenapa ceritera? Sebab cerita la. Cerita apa? Ceritera la. Ah. Ceritera oleh Bittersweet. Ceritera sudah lama digubah tapi malang nya tidak dapat di releasekan kerana masalah dalaman mereka kot. Pijie si dagu bersuara sedap tu entah apa masalah dengan mereka dah cabut. Tapi suara vokal baru boleh tahan tapi tak selantang pijie. Tapi music mereka still terbaik. Another wave for non mainstream indie. Eh, kau tak faham apa yang aku melalutkan? haha. kesian. Takpe, janji aku faham.

6 comments:

Cik Tulip said...

tak faham... hikhik

Master Mister Mohamad 'Alim said...

dah agak dah. haha

acik said...

warhh..
Mr kekurakukaku said:

Wei bro.. cantik tulisan ko.. dan yang paling best cantik layout ko..
Ajar aa aku camana na buat cam ko...

and tak sangka ko dapat gak cari lagu ceritera by bettersweet.. aku hanya dapat cari yang versi umplage jew.. hohoho

Rock the world tahun ni..

Aku jumpa ko kat kl k...

Master Mister Mohamad 'Alim said...

hahaa.. aku ni tak pandai sangat buat layout, tp aku just edit template yg ad kat template designer tu je.hehe. tp nak edit tu guna html la. haaa. yg tu sush nak jar sebab take time. ak pun blaja tutorial kat tenet je.hehe.

lagu bittersweet ni ak upload direct from my cd. bittersweet new album. empire's transition. diorg release march lalu. boleh la ko dapatkan kat kedai berhampiran.haha.

Simpan Jiwaku said...

aku kurang tangkap.. :) tapi mesti de yang tersirat.. tahniah!!

Master Mister Mohamad 'Alim said...

kalo yg baru follow mesti tak faham. kadang2 tulisan kau hanya aku yg faham.he. selfish! i am.