Monday 2 November 2009

Tak ber'GEGAR" sangat

Event yang RTM buat memang tak best.huh. Asyik kena tunggu dan tunggu. Dah la crowd tak ramai, tak happening sangat. Ni nak ceriterakan sikit ape yang berlaku malam tadi. Aku sampai je Pesawat sedia untuk berlepas kat atas pentas tu. Nasib baik la diorang cool walaupun kena tunggu lama gak sebelum dapat buat rakaman. Siap main lagu lagi sebab tak nak crowd yang sedikit tu bosan. Lepas tu Estranged pulak yang menggegarkan suasana. Estranged macam biasa la. Terbaik. Maximus punye perfomance pun ok. Tapi aku tak layan sangat diorang. Haaa.. Ana Raffali memang mantap. Dah la ayu.. Sejuk mata aku tengok die berbaju kebaya biru. Macam tutor geo aku je dia tu.Haha... One nation emcee best gak la diorang nyanyi lagu Black Eyed Peas. Mimi cukup mengegarkan. Hahaha... Aisunam pula memang buatkan kepala aku ke atas dan kebawah tanpa aku sedari. Aizat pun ada gak, lagu baru dia yang bertajuk silang kata kalau tak silap aku,best masa main set akustik. Lepas je Aizat turun, apa yang aku tengok malam ni mucul iaitu Azlan and the typewriter. Satu benda aku nak cakap, kelibat si penyair memang kesukaan aku! Band yang paling last diorang letak Bunkface.. Budak yang kat depan aku sejak dari awal lagi duk tunggu nak tengok diorang bukan main bersorak. Kecik-kecik pun dah minat Bunkface, pastu ada pulak minah yang yang bising duk i love sam. Aduh , fanatik betul. Bunkface punye persembahan pun macam biasa. Bagus. Semua band yang perform malam tadi memang mantap, tapi RTM memang hampeh. Aku tak suke.

No comments: