Sunday 15 November 2009

4th fly in the rain

Fly fm birthday bash comes again. Dilema aku dibuatnye, mahu pergi atau tidak sebab hujan dan exam. Nasib baik renyai-renyai je. Aku pun pergi je la. Hem, aku malas nak menulis sekarang ni, so aku tulis pendek-pendek je eh. Straight to the point, show diorang memang best. Disagree play Osaka with gamelan. Teruja aku. Lama tak tengok diorang. Memang layan la. Zahid memang mantap. Estranged gempak giler, sampai Rich habis suara. Last song diorang Itu kamu Rich lansung tak boleh nyanyi sebab sebelum tu dia all out meraung dengan alunan yang agak jelas kemetalannye..he. Lepas tu superman Malaysia keluar. Crowd suruh dia buka baju lagi..haha. Asyik aku tengok skill drummer Faizal tuh. Mantap! Yuna pun makin cantik..haha. Bittesweet pula kali ni keluar dengan gaya slumber, pelik rase sebab jarang tengok diorang dressing macam tuh.. Last yang aku tengok adalah Bunkface. Banyak kelainan yang diorang buat. Crowd definitely like them. Layan. Bunkface main lagu baru diorang yang kalau tak silap aku tajuk dia soldier of love. Best, kali ni Sam betul-betul nyanyi. Lunak suara mamat tu. Lagu tu sedap. Walaupun dalam hujan, aku dapat enjoy the show dari jauh. Ciao!

No comments: