Thursday 26 March 2009

Orang Kecil - Wani Ardy

Aku suka sangat lagu ni. Sangat bermakna. Kord ni aku cari masa aku terponteng kelas kerana hari hujan lebat. he.. Kalau ada salah bagitau ye.. Maklumlah aku hanya orang kecil, selalu buat kesilapan. Jom layan. zzzaasss...

Intro: C Em Am G F

C Em
Hari ini ku lihat awan biru
Am G F
Dan hijaunya dedaun
C Em
Ku lupa betapa indahnya
Am G F
Kehidupan yang sebenar

Am G F
Tersesak dalam cita
Am G F
Diuji dan diduga
Dm
Namun aku ini
G
Hanya orang kecil

c/o

C
Jauhnya cinta
G
Jauhnya bahagia
Am
Lelah gelita
Em
Kosongnya jiwa
F
Ku impikan bulan
C
Ku terjatuh di bintang
G
Bersyukur apa ada
C
Ku kan sampai ke sana

C Em
Hari ini ku lihat teman ku
Am G F
Dan separuhnya bersatu
C Em
Ku lupa betapa indahnya
Am G F
Kehidupan yang sebenar

Am G F
Tersungkur bangun lagi
Am G F
Komplikasi duniawi
Dm
Namun aku ini
G
Hanya orang kecil

ulang c/o

F
Bersyukur apa ada
G C
Ku kan sampai ke sana

No comments: