Tuesday 23 February 2010

SuPr3m@cY 0105

Hahaa... Macam baru semalam je bila aku, naim and fahmin come up with the word "supremacy". Kalo korang nak tau, the word supremacy came from supreme coz we all very enthusiastic with the brand that time. Then, sampai sekarang perkataan tu jadi kenangan untuk kami semua. Bermula dengan group yang aku created kat friendster dan dimajukan oleh fahmin, supremacy terus maju di alam maya menuju ke facebook, then twitter dan akhirnya budak batch aku ada blog. Sek kito jange pecoh!(credit to pok ya). Geng, jangan lupa follow!

9 comments:

s a y @ said...

Yolo dh lim, tp ak nk namboh skit, bke mg nga naim jah, ak pn ad mle tu..jung cr dlm kmus...(haha nk jgk)

just_ad said...

yeah...
set kito jange pecoh ---> bak kato pokya

Anonymous said...

oh sorry banyok min..hahaha..nanti kawe edit post ni..kawe kena credit ko demo.. moderator supremacy yg berjaya..

Yup adi, aku quotes kata2 pakya tu..hahaha

s a y @ said...

haha... kwe sjo nk nmboh jah lim
dmo siap edit mula plk

tp gak kredit kno bui dmo jgk sbg founder group fs tu!

drAmirul said...

ade sejaroh ek belake penemuan namo tuu..bleh royak ko cikgu suhaimi nie..

Anonymous said...

timo kaseh min.. ore xtau raso kawe founder group tu sebab demo yg mempopularkan..hahaha.. wa caya sama lu min! tabik!!!

Pn Leng pn kena oyak jugok... Kalu oyak ko Cikgu Suhaimi jah takut dio wat xtahu jah..hahaa

Aishah Malik said...

oh gitu uponyo.. baru ari ni aku tau hihihi

Anonymous said...

haha... sejarah tu xdok ore tau pun bena. kes terpencil. founder jah hak tau crito tu.

azalea said...

owhh..br taw..:D:D