Saturday 3 October 2009

Malam Selingkar Kasih Ke-24

Ni kat majlis perpisahan budak-budak tingkatan lima Sekolah Seri Puteri di Dewan Seri Endon. Sebagai abang mithali maka aku dengan rasminya telah mengambil kembali kembali adindaku yang telah diserahkan kepada bonda pengetua SSP pada lima tahun yang lepas. Sayu je rase. He.. Tambah lagi bila tengok diorang nyanyi dengan riak yang jernih memang menyentuh perasaan la. Orion! Korang memang bukan bintang biasa. Buat aku teringat je kat zaman aku sekolah dulu. Tapi, aku punya majlis perpisahan pun tak adalah macam tu sekali. Jeles aku. To mira, enjoy your last days at your school. I bet you gonna miss it. This is the time for you to create the moment with your friends and don't forget that your real life is about to begin. So, treasure it. All the best!

No comments: